2008 m. birželio 27 d., penktadienis

Aš irgi tokio noriu...

Kiek kartų jums taip buvo, kad kažką pamatę pas kitus, pats užsimanėte to paties? Nebe pirmą kartą man susidaro toks įspūdis, jog tai tampa beveik žmogišku instinktu :) Nesvarbu, kas tai bebūtų – rūbas, naujas mobilus telefonas ar... papuošalas. Taigi, patekau ir aš į tokius spąstus. Tik kiek iš kitos pusės. Nes esu priversta išpildyti norus tų, kurie užsimanė tokio paties, kaip... pas mane :)

Negaliu pasakyti, kad man labiausiai patinka daryti tą patį dešimt kartų, bet tiek jau to – kad jau pažadėjau, tai niekur nebedingsi – užsakymas yra užsakymas... :) Juo labiau, kad tai, ką darau, man patinka, bet aišku, mieliau rinkčiausi padaryti ką nors kitaip, nei taip pat :)
Kita vertus, gerai, kad šiuo atveju tai – patys paprasčiausi papuošalai, kokius tik įmanoma padaryti :)

Taigi pristatau šios dienos grobį: užsakyti papuošaliukai dviems sesėms. O šalia – „tokių pačių“ visa šiuo metu turima kolekcija...

0 komentarai: