2009 m. gruodžio 31 d., ketvirtadienis

Mano metai

Na ką, pratęskime tradiciją atsigręžti į jau visai besibaigiančius metus bei prisiminti, kokie jie buvo...

Pirmiausia reikėtų pažymėti, kad šie metai buvo savotiški knygų metai. Pirmiausia, dėl to, kad dienos šviesą išvydo Dariaus versta Biblija, o visai neseniai ir „Senamiesčio vaikai“, verčiantys šiuos metus norom nenorom pavadinti dar ir prisiminimų metais... O prisiminimų iš tiesų tiek tyliose mintyse, tiek šiose mano dienoraštinėse „mintyse garsiai“ buvo nemažai: ir apie darželį, ir apie mamos bei tėtės giminę, apie kitas vaikystės detales bei ją lydėjusius žmones... Matomai, atsidūriau tokiame taške, kuriame norisi pasidairyti atgal... :)
Tuo pačiu šie metai buvo studijų metai. Pirmiausiai dėl to, kad pagaliau baigiau tris metus užtrukusias Biblijos studijas, susidėjusias iš maždaug 500 akademinių valandų, o ateinančiais metais gal kada prisiruošiu jas „įteisinti“, jei nepabijosiu atsakyti į ±700 klausimų :) Tačiau palikim šį klausimą kol kas atvirą, nes vis dar nesu apsisprendusi, ką su tais klausimais daryti... Antroji priežastis, kodėl šiuos metus galima pavadinti studijų metais, yra ta, kad nemažai laiko praleidau  diskusijose su draugais ir mažiau pažįstamais žmonėmis, su kuriais šiemet susirašinėjau. Ačiū jums visiems, nes jūsų dėka šie metai buvo kupini prasmingų akimirkų.
Ir galiausiai turbūt šiuos metus galėčiau pavadinti teorijos pritaikymo praktikoje metais, nes įvairių kelyje pasitaikiusių sunkumų dėka turėjau nuostabių galimybių išbandyti laiptelio, ant kurio šiuo metu gyvenime stoviu, tvirtumą; kurių dėka gavau didžiulį šūsnį drąsos bei dvasinės ramybės; kurių dėka pamačiau savo silpnąsias ir stipriąsias puses.

O šalia viso to metai buvo ramūs, šviesūs, gal kiek mažiau kūrybingi nei pernykščiai, tačiau pralėkę tikrai žaibišku greičiu. Nes nespėjau sugaudyti atėjusio pavasario, nepastebėjau, kur dingo vasara, ruduo praslydo iš viso nežinau kaip ir kur, o žiemos, štai, kiek čia beliko... :)

Gražių jums visiems ateinančių 2010-ųjų metų, tegu jūsų širdyse viešpatauja ramybė, meilė ir pilnatvė ;)

1 komentarai:

Anneli Jäätteenmäki rašė...

Mano vardas Vajonė Strimaitienė, forma, Vajonė Strimaitienė Po 12 santuokos metų aš su vyru buvome vienoje ar kitoje ginčuose, kol galiausiai paliko mane ir persikėlė į Kaliforniją būti su kita moterimi. Jaučiau, kad mano gyvenimas baigėsi ir mano vaikai manė, kad daugiau nebematys savo tėvo. Aš stengiausi būti stipri tik dėl vaikų, bet nesugebėjau suvaldyti skausmų, kurie kankina mano širdį, širdį užpildė skausmai ir skausmai, nes buvau iš tikrųjų įsimylėjusi savo vyrą. Kiekvieną dieną ir naktį galvoju apie jį ir visada linkiu, kad jis sugrįžtų pas mane, aš tikrai buvau nusiminęs ir man reikėjo pagalbos, todėl internete ieškojau pagalbos ir atėjau į svetainę, kurioje manoma, kad dr. Osagiede gali padėti greitai sugrįžti. . Taigi, jaučiau, kad turėčiau jam pabandyti. Aš susisiekiau su juo ir jis man pasakė, ką daryti, ir aš padariau tai, tada jis padarė meilės burtą už mane. Po 48 valandų mano vyras man tikrai paskambino ir pasakė, kad labai pasiilgo manęs ir vaikų. Taigi nuostabu !! Taigi jis tą pačią dieną grįžo su didele meile ir džiaugsmu, atsiprašė už savo klaidą ir už skausmą, kurį sukėlė man ir vaikams. Nuo tos dienos mūsų santuoka dabar buvo stipresnė nei buvo anksčiau, viskas dėka daktaro Osagiede'o. jis yra toks galingas ir aš nusprendžiau pasidalinti savo istorija internete, kad dr. Osagiede tikras ir galingas burtininkas, kuris visada melsiuosi ilgai gyventi, kad padėtų savo vaikams nelaimės metu, jei esate čia ir jums reikia jūsų Ex atgal ar jūsų vyras persikėlė į kitą moterį, daugiau nebeverkite, susisiekite su šiuo galingu rašytoju. Jo kontaktinis el. Paštas šiuo adresu: doctorosagiede75@gmail.com arba „whatsapp“ telefonu +2349014523836
arba viber +2349014523836