2009 m. gruodžio 23 d., trečiadienis

Snaigių metas :)

Prieš keletą dienų viena draugė priminė man apie tokį dalyką, kaip karpytos popierinės snaigės... :) Prisipažinsiu, kad tokio dalyko jau seniai buvau nedariusi, nors pamenu, kad vaikystėje labai mėgau karpyti šias gražuoles ir buvau neblogai įvaldžiusi įvairius raštus, kurie gražiai žiūrėdavosi... Smalsumo vedama, kas gi gautųsi dabar paėmus popieriaus lapą į rankas, pradžioje sugadinau porą lapų – tiesiog tos snaigės man pasirodė ne ypatingai gražios. Tačiau keletas kitų, kurias iškarpiau po jų, man visai patiko, todėl „užsikabliavusi“ iškarpiau dar keletą, taip atgaivindama savo užmirštus įgūdžius... :)

Na, o paskui, aš, kaip tokia, kuri nemėgsta daiktų vardan daiktų, grožio vardan grožio, sugalvojau, kad gerai būtų jas kažkur tai panaudoti... Kadangi ant lango lipinti tokių dalykų nemėgstu, todėl pasukusi galvą sugalvojau jas panaudoti kiek kitur :)


Jei jūs dar nesugalvojote, kaip papuošti dovanas artimiesiems, gal irgi norėsite pasinaudoti šia idėja ;)

2 komentarai:

Dalius Simanavicius rašė...

oi kokia super, paprasta, bet kokia neprasta ideja. Liuks taip ir padarysiu:)

agnė rašė...

Daliau, ar ne tiesa, kad genialumas slypi paprastume?.. :)