2009 m. gegužės 4 d., pirmadienis

Gėlės mamai

Motinos dienos proga nutariau užsakyti mamai gėlių. Internete išsirinkau kompaniją, pristatančią gėles, ir išrinkau mano manymu mamai turinčią patikti pavasarinę puokštę...

Kadangi Motinos diena – sekmadienį, o gėlininkai savaitgaliais nedirba, teko tai padaryti keletu dienų anksčiau ir visą reikalą suorganizuoti ketvirtadieniui... Užsakyme pažymėjusi, kad pageidauju, jog gėlės būtų pristatytos pirmoje dienos pusėje, ramiai laukiau, kaip kas susiklostys.

Pagaliau vakare gavau ženklą iš mamos, kuris reiškia, kad metas lįsti į Skaipą. Deja, taip gavosi, kad pas mamą buvo problemų su kompiuterio garsu, tad istoriją, kaip ji gavo gėles, mama man tiesiog parašė, o aš stebėjau tuo tarpu visą rašymo veiksmą bei labai emocingus visa tai lydinčius rankų gestus ir mimikas :)

Taigi – rašytiniai mamos įspūdžiai...

„Gavau tavo nuostabią puokštę. Su visokiais nuotykiais atidavė man ją apie trečią valandą. Mat nuo dvylikos išėjau į konferenciją ir išsijungiau telefoną :) O kai ji baigėsi, įsijungusi vėl telefoną radau penkis praleistus skambučius... Bandau skambinti, kas čia toks, o ten užimta. Tai įsėdau į truliką važiuoti į RIMI, tada jis man perskambino, tad vėl teko išlipti ir eiti atgal. :)

Man telefonu pasakė, kad yra siuntinukas, aš supykus sakau, kad reikėjo palikti sekretorei, o jis sako, kad po švenčių bus jau vėlu. Klausiu, nuo ko, sako, pati pamatysit... Tai vos po velnių nepasiunčiau :D
Bet paskui atgal važiuodama jau supratau, kad nuo tavęs...

Kai pamačiau puokštę, iš kurios namie pasidariau keturias dideles, tai vos nenumiriau – galvoju, kur aš ją dėsiu, kaip su truliku nuvažiuosiu – juk jie sausakimši... :D

Kai nuvažiavau į RIMI, tai galvoju, kaip čia man dabar su tuo vežimu... Įėjau į gėlių parduotuvę ir paprašiau, kad pamerktų kol apsipirksiu – papasakojau kaip atvažiavau, tai priglaudė.

Žodžiu, daug man šoko buvo, bet paskui nusiraminau :) Dabar kai matau keturias gražias puokštes, tai buvo verta ir pasinervinti. Viena puokštė iš dvylikos tulpių, kita – iš penkių šakų baltų alyvų, trečia – devynių didelių labai gražių lelijų, o ketvirta – penkių kažkokių labai gražių violetinių gėlių.
Tulpės šviesiai gelsvos, nuostabios, pilni namai gėlių.

Išėjau iš konferencijos ankščiau, galvoju daržus palaistysiu ir eisiu kino žiūrėti, tai va tas ‘ankščiau’...“ :)

Štai tokia šoko terapija mamai Motinos dienos proga :) Bent bus ką prisiminti, kaip abi pasijuokėm :)

1 komentarai:

MANO.KISKIS rašė...

Nuostabi mama - nuostabi dukra!