2008 m. liepos 14 d., pirmadienis

Metai

Lygiai prieš metus, liepos 14-ąją, atvažiavau į Ameriką... Pro buto langą mačiau visus keturis sezonus, skaičiavau dienas, savaites, mėnesius, liūdėjau ir džiaugiausi :) Prabėgo greitai :) Tikiuosi, kad ir likusieji, kuriuos teks čia praleisti, prabėgs ne lėčiau :)

Metų laikai pro buto, kuriame gyvename, langą :)


P.S. Beje, šiandien pirmą kartą šią vasarą išgirdau už lango cikadų grojimą.
Jau net buvau užmiršusi, kad jos čia tokios vasarą atsiranda... Ate, ramybe... :)

7 komentarai:

Unknown rašė...

Taip, tau greitai... Užtat kaip man tavęs trūksta, tai net apsakyt sunku... ilgesys baisinis:)
O nuotraukėlės - liuks!

agnė rašė...

:(( Geriau nesakyk, man irgi daug ko trūksta čia...

Anonimiškas rašė...

Nuz...nepradėk verkt, bo ir aš žliumbsiu :(
Man ir trūksta visų savo artimų ir mylimų, kurie dėl vienokių ar kitokių priežasčių, arčiau ar toliau iškūrė. Žiauriai trūksta.
><>

agnė rašė...

Gal geriau ta proga pasidžiaukime, kad yra internetas, kuris visus suartina ;)

neri rašė...

O jo, va čia tai taip, įtariu, man jau vaistų nuo šito 'džiaugsmo' reik ko gero, tik kad nieks jų dar neišrado, vaje vaje...
><>

agnė rašė...

Paskaityk mano gruodžio mėn. paskutinio įrašo "Per dvejus metus" paskutinę eilutę :D

Anonimiškas rašė...

Oje, paskaičiau. Tai gerai, ka bent ne viena esu. Palauksiu kol LT grįši, tadu abi imsma kolektyviai gydytis :)