2009 m. liepos 31 d., penktadienis

Gimtadienis, gimtadienis ateina pas visus :)

Yra žmonių, kurie mėgsta švęsti... Deja, aš nesu iš jų tarpo :) Todėl netikčiau į kompaniją krokodilui Genai, kuris gailisi, jog gimtadienis vos kartą metuose :)



Taigi – esu iš tų, kurie laukia gimtadenio tam, kad jis greičiau praeitų :)) Ypač čia, kur žinau, kad negaliu sukviesti seniai matytų draugų bei pasibūti su jais. Todėl gimtadienis čia tampa tam tikru formalumu...

Bet kokiu atveju, norėdami kažkaip paminėti šią dieną, su Darium nutarėme nuvažiuoti papietauti į „Kunigaikščių užeigą“ – lietuviškų patiekalų meką :) Fantastiškai papietavome, pasimėgavę baravykų sriuba, cepelinais bei namine gira... Mmm... skanumėlis...

Kai grįžome namo, džiaugiausi, kad štai, gimtadienis praėjo, ramu... Bet kur tau... Prigulusi popietinio pogulio, atsikėlusi išvydau anytą ir brolienę, bededančias ant stalo tortą ir šampaną bei šaukiančias: „Siurprizas!!!“...

Yra turbūt begalė žmonių, kurie labai apsidžiaugtų tokiu momentu, bet vėlgi – aš nesu iš jų :) Nemėgstu būti užklupta, nemėgstu, kai svečiai užklumpa nepasiruošusią, susivėlusią, apsimiegojusią ir šiaip visaip kaip morališkai nepasiruošusią... :D:D:D Bet kokiu atveju bandžiau nerodyti savo emocijų ir stengiausi tiesiog išraukti tai iš dienos įspūdžių - juk žinau, kad visa tai buvo daryta nuoširdžiai, norint mane pradžiuginti. Kas gi kaltas, kad aš tokia, kuriai tai nepatinka... :)

Na o prisimindama rytą, negaliu nepadėkoti daugybei savo draugų, kurie nepamiršo ir atsiuntė galybę sveikinimų pačia įvairiausia forma – telefonu, laiškais, siuntinukais, internetu ;) Turiu pripažinti, kad vienas iš labiausiai mane pradžiuginusių sveikinimų buvo draugės, gyvenančios Šveicarijoje, atsiųsta 11 metų senumo nuotrauka, kurioje aš – tarpe kitų trijų merginų, kurios 1998-ųjų vasarą atostogavome nuostabiame Kabelių kaime (Varėnos raj.). Su šiuo sveikinimu gavau nepaprastai didelį gerų emocijų bei lietuviškų prisiminimų pliūpsnį :)) Ačiū, tau A.R. už tą sveikinimą :) O dar atsiųstą salotinės spalvos voke :) Užskaičiau :D

Tai va, toks mano gimtadienis šiemet :) Spalvingas. :)

3 komentarai:

Austėja rašė...

Man pastaruoju metu gimtadieniai tik lekia, tik lekia...Na, ne mano, o šiaip...kažkaip labai akivaizdžiai pradėjo Laikas greičiau bėgti, nes vos spėju prisiminti...kartais taip bijau nespėti, kad pasveikinu ir diena anksčiau, nes po to būna, kad po savaitės prisimenu, jog "šiadien" buvo :D

Bučkiai Tau iš Belgijos su tortadieniu:)

kolbutė rašė...

Agne, man atrodo, kad Genos balse irgi ne per daugiausia linksmumo, nors ir žodžiai visai priešingi. Ach tie vaikystės filmukai. Tose dviprasmybėse irgi buvo šarmo :)

agnė rašė...

Austėja, įsivazduoju, kad tavo gyvenime netrūksta lėkimo... :)

kobute, žinai, aš irgi nustebau, kad Gena taip liūdnai dainuoja :) Vaikystėje to nebuvau pastebėjus... :)