2008 m. balandžio 11 d., penktadienis

Nors nėr manęs čionai, nors aš toli...

Labai susidomėjau lietuvių iš estų perimta idėja kovo 3 dieną surengti Lietuvos valymo akciją „Darom 2008“, kuri su didžiuliu pagreičiu pradėta organizuoti.
Nors esu toli, tačiau labai entuziastingai „sergu“, kad akcija pavyktų, ir visaip kaip bandau pažįstamus, gimines bei kolegas paskatinti dalyvauti joje. Aišku, pirmiausiai man atrašė tokiom panašiom akcijom netikintys lietuviai, maždaug: „Aj, ką čia mes šitoj bananų respublikoj...“ Kiti gi pradžiugino, parašę, kad super, prisiregistravo, būtinai prisijungs...
O aš? Ką aš... Aš sėdžiu čia sau, bandau sugalvoti, kuo aš čia su savo nenudirbtų darbų kalnu kitoj gaublio pusėj galėčiau prisidėti. Nesugalvojau, kuo. Todėl va, galvoju, parašysiu – gal bent jus paskatinsiu prisidėti. Jei trūks motyvacijos ar užsidegimo, rašykit – įpūsiu :)
O jei jau turit pakankamai, registruokitės akcijos svetainėje: www.darom2008.lt.

Tegyvuoja žalia, graži Lietuva! :)

0 komentarai: