2009 m. sausio 8 d., ketvirtadienis

Reklama

Rašiau rašiau čia apie visokias dovanas, kurias kitiems dariau, metas ir man pareklamuoti kitų dovanas :) Tas, kurios atkeliavo vakar ir užvakar :) O dovanos ne bet kokios – nepaprastai kvapnios ir skanios :)

Pirmoji jų – tai brolio atsiųstas visokiausių eterinių aliejų, kvapnių žvakių, kremų ir levandos žiedų rinkinukas, kuo kvepia dabar visi namai :)


Čia jau reklamą reikėtų padaryti kompanijai „Aromata mirabilia“, taip vadinamiems „Kvapų namams“. Nors tuomet, kai jie atsidarė parduotuvėlę Vilniuje, Čiurliono gatvėje, aš jau buvau išvykusi iš Lietuvos, ir neteko ten apsilankyti, tačiau va, kaip kompensaciją tam, mane vis pardžiugina šeimynykščiai smulkmenėlėm iš ten...

Kita gi dovana... skani :)
Nepakartojamo skonio saldainiai iš draugų Prancūzijoje. Jei nesate ragavę saldainių „Gavottes“, radę būtinai paragaukit. Tikrąja ta žodžio prasme tirpsta burnoje...

Turi jie savo tinklalapį, galite užsukti paveizėti :)

O mes tuo tarpu lepinamės kvapais ir skoniais... Šventės tęsiasi :))

2 komentarai:

Dreams and Lights rašė...

nuostabios dovanos, ta parduotuvele Ciulionio gatveje yra gan daznai mano aplankoma:)

agnė rašė...

Sako, kad smagu toje parduotuvėlėje...