2008 m. gruodžio 26 d., penktadienis

Dovanos...

Kai buvau šešerių, iš mano gyvenimo dingo „Senelis Šaltis“ – likus mėnesiui iki Kalėdų, norėdamas mane, naivią nepatiklią mergaičiukę „prablaivyti“, brolis pasišaukė į vonios kambarį, iš po vonios ištraukė išradingai mamos paslėptą kalėdinę dovaną man ir tarė: „Va, žiūrėk, matai, čia dovana tau. Rasi ją po kalėdine eglute, o mama dievagosis, kad ją atnešė Senelis Šaltis, kurio nėra“... Taip dužo vaikystės pasaka apie Senelį Šaltį, kuris po kelių metų virto „Kalėdų seneliu“... Ir nors tada buvo gaila, kad visgi nėra tokio Senelio Šalčio, tų metų dovana yra bene vienintelė, kurią taip gerai prisimenu iš savo vaikystės... Tai buvo vaikiškas vonios rinkinukas: mažas muiliukas, vaikiška dantų pasta, kvepalų buteliukas ir mažas medinis šepetys plaukams... Viskas supakuota į dėžutę su permatomu dangteliu... Tarsi dar dabar prieš akis matyčiau tą dviejų vaikų pokalbį vonios kambaryje ir tą dovaną jų rankose...

Bėgant laikui dovanos keitėsi, bet kiek jas šventėm namuose senamiestyje, jas visada lydėdavo saldainių, negliaudytų graikiškų riešutų bei mandarinų rinkinukas – neatsiejamas kalėdinis priedas, bet kurią dovaną padarydavęs šventine...


Šiandien viskas kitaip. Kiti namai, kiti žmonės, kitos ir kalėdinės dovanos. Šiandien jos įgauna kitokią prasmę... Prasmę, kurią turbūt kiekvienas suvyniojame į savitą supratimą. Man šiandien dovana – tai stebuklo simbolis. Stebuklo, kuris atsiranda tarsi iš nieko... Kaip ir Dievo dovana žmogui – tarsi iš nieko, tarsi už nieką... Stebuklo, kuris atsiranda tarsi iš atskirų dalelių, sujungtų norais, mintimis, laiku, meile ir tikėjimu... Bandžiau visus šiuo dalykus šiemet ir vėl jungti į vieną krūvą. Labai tikiuosi, kad tie, kas jas gavo (o gavo tie, kurie Kalėdų seneliui laiške apie tokias dovanas užsiminė :), kartu rado visame tame ir dalelę džiaugsmo :)

Štai tie, atsiradę iš nieko mano paskutiniai rankdarbiai, kurių negalėjau rodyti, kol jie gulėjo supakuoti po kalėdinėmis jūsų eglutėmis Lietuvoje ir Anglijoje :))
Frivolite papuošalų serija „Kalėdinė žvaigždė“
(taip patiko man jie, kad teko vos ne tiražuoti):









Frivolite papuošalas „Septyni draugystės lašai“



Frivolite papuošalas „Rožės kvapas“


Veltinukai „Žiemos uogos“



Tokie štai maži kalėdiniai stebuklai...

4 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Gražūs tavo maži kalėdiniai stebuklai. Ir aš mėgstu tokius daryti. Na, man tokie gražūs nepavyksta, bet stebuklai vis tiek būna :)

Erškėtrožė

Anonimiškas rašė...

Tiesiog pasakiška...Mano didžioji panelė turi tokių veltinukų (violetinių) karoliukus... man jie nepaprastai mieli. O jau tas pirmas darbas...man žalia spalva kvapą gniaužia...Nuostabu, Agne!

agnė rašė...

Ačiū, Erškėtrože, Austėja :)

Anonimiškas rašė...

Tu tikras Keledu senelis (ar bobute?), na ziauriai mane nustebinai su tokia prabangia dovana. ACIU ir buckis.
s.