2008 m. spalio 21 d., antradienis

Radijo teatras

Sėdėjau šįryt ant sofos ir nėriau mamai papuošalą. Įsijungiau radijo teatro įrašą, į kurį nuorodą man atsiuntė draugė. Keista buvo klausytis įrašo, kuriame girdisi mano trijų draugų balsai.

Ech... Mūsų karta užaugo...
O regis, dar taip neseniai, „tik“ prieš kokius 20 metų, vieną vakarą aš sėdėjau savo vaikiškame kambaryje, siuvau klouną pagal knygelę „Žaislai iš atraižų“ ir klausiausi lygiai tos pačios radijo laidos – „Radijo teatras“... Tik aktoriai, kurie tąsyk įskaitė pjesę, buvo mano tėvų kartos. Šiandien jų vietoje mano draugai...

> Radijo teatras. F. Dostojevskis, „Baltosios naktys“.

(jei nuorodos neatidaro, bandykite atidaryti su Safari naršykle, nes LRT įrašai kažkaip labai keistai užkoduoti... O jei ir taip nepavyksta, bandykite šią nuorodą.)

0 komentarai: