2009 m. balandžio 9 d., ketvirtadienis

Mielas Dienorašti...

Kai teatre rašėm dienoraštį, labai mėgo vienas iš mūsų įrašyti kokį įrašą, prasidedantį būtent taip... Tai pagalvojau, kad ir man labai į temą šbrūkštelt šiandien pradedant būtent nuo to... Taigi.

Mielas Dienorašti,
Kadangi daug darbų šiandien susikaupė, tai nelabai turiu kada prisėsti ir ką tau geresnio parašyti, o tavo skaitytojams duoti paskaityti. Artėja Velykos, apie kurias, tikiuosi, rasiu laiko dar kada parašyti, o šiandien tuo tarpu reikia susitvarkyti namus (nes jau baigiu pamiršti, kada juos paskutinį kartą „iš pagrindų“ tvarkiau), taip pat reikia suskubti išvirti sriubą ir pasiruošti iš anksto vakarienei, paskui reikia aplėkti keletą parduotuvių, kurios seniai laukia mano dėmesio, o galiausiai nuvažiuoti iš darbo pasiimti savo vyrą, nes štai prabėgo savaitė, kurios metu buvau pasigrobusi automobilį (pirmą kartą per šiuos pusantrų metų, kai esu JAV), mat Darius visą savaitę budėjo darbe ir visą savaitę buvau viena namuose. Taigi, atgaivinau savo vairavimo įgūdžius, kurie, pridėjus dar du metus, praleistus DB (su tuo atbuliniu eismu), jau buvo gerokai prigesę... Bet atgaivinau gan sėkmingai, avarinių situacijų nesukėliau, pati į jokias iš jų irgi nepakliuvau, žodžiu, viskas gerai...

Gerai ir tai, kad orai po truputį šyla, saulutė, nors nelabai dar kaitri, bet jau visai smagiai šildo, todėl pratinuosi rytais išeiti prajudinti savo sustingusius nuo sėdėjimo kaulus, nors tai, turiu pripažinti, pavyksta ne kasdien :)

Tai va, mielas dienorašti, šiandien tam kartui atsisveikinu, lekiu įgyvendinti savo dienos plano.
Geros dienos.

Tavo rašytoja - ag.

0 komentarai: