2008 m. liepos 15 d., antradienis

Liepos 15-oji

Šią dieną prisimenu nuo pat vaikystės. S.Dariaus ir S.Girėno skrydžio per Atlantą istorija man visuomet kėlė daugybę minčių, susijusių su drąsa, patriotiškumu, iššūkiais ir pasiryžimu. Nežinau, kodėl, bet ši data man visuomet įsirėžia į atmintį ryškiau net nei vasarao 16-oji ar kovo 11-oji. Gal todėl, kad su ja susiję vos du asmenys, gal dėl to, kad lengviau pamatuoti dviejų žmonių gyvenimą nei milijonų... O gal dar dėl kažko, ko šiandien nepajėgiu įvardinti... Gal todėl ir pirmasis straipsnis, kurį šiandien perskaičiau „delfyje“, buvo būtent apie prieš 75-erius metus Atantą perskridusius, bet taip gimtinės ir nepasiekusius lakūnus.

Tokie dalykai visuomet paliečia - ypač dabar, kai esu šiąpus Atlanto ir kiek aiškiau matau tą kelią namo, tą norą parodyti, kas yra Lietuva.
Tačiau straipsnyje paminėta dar viena "Lituanikos" nusileidimo versija Soldino miškuose man buvo naujiena. Niekur kitur iki šiol nebuvau susidūrusi su šia informacija.

Taigi, liepos 15-oji. Šiandien man ji svarbi dar ir tuo, kad tai - Dariaus gimtadienis :)

0 komentarai: