2010 m. spalio 20 d., trečiadienis

Ir... dar vienos krikštynos

Visa vasara spėjo prabėgti nuo tada, kai paskutinį kartą fotografavau krikštynas :)
Ir štai, taip gavosi, kad praktiškai vos ne paskutinę minutę „įsiprašiau“ fotografuoti dar vienas :)

Veidai kuo toliau tuo darosi vis labiau pažįstami, vietos nesikeičia, todėl ir vaizdeliai panašūs... Na bet, vis tiek rodausi, kad negalvotumėt, jog sėdžiu ir nieko neveikiu :)))

Įvykio kaltininkė Goda

Visai nesvarbu, kas vyksta aplink – juk užlipti ant pakylos taip smagu...

Kas čia diriguoja paradui?..

Kas čia dabar drįsta ant manęs vandenį pilti?..

Ceremonijos dalis – tėvų palaiminimas.

Žvakė, vienok, įdomus žaislas...

 Dovana tėvams nuo krikštatėvių.

Šviežiai iškepta katalikė.

Na, o čia keletas akimirkų iš neoficialiosios šventės dalies.
Skanėstai: lietuviška silkutė ir desertas.
 

 

 

Svečiai.


Didieji alaus bačkutės mylėtojai...

Mano akiratyje kažkada jau atsidūrusi mergaitė...



Vaikai linksminasi. Vieni...


 ...ir ne visai vieni... :)



 O čia ir mane prigavo bebendraujančią... :)

Buvau pasiėmusi ir savo juostinuką, tai išbandžiau ISO800 jautrumo juostelę. Turiu pripažinti, kad labai patiko... Kol buvau savo blykstę paskolinusi „pasižaidimui“, bandžiau ką nors „nušauti“ be blykstės...

Mano to vakaro „asistentė“ :)


Puota.

Kai darbą tenka derinti su motinyste.... :)

1 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Sveiki, gal galetumet man pasakyti kur gavote toki nuostabu stiklo angela???


jei nenorite cia viesinti parasykit man a.gintute@gmail.com

Aciu:)