2009 m. rugpjūčio 10 d., pirmadienis

Laukimas

Dėl šios fotosesijos buvo susitarta jau prieš kurį laiką. Smagu, kai žmonės atsiranda vieni per kitus, tuomet, kai pamatę mano darbus, sako: „Aš irgi taip noriu...“

Taip nutiko su šia pora, kuri atsidavė į mano rankas praeitą savaitgalį :) Nuvilsiu pasiilgusius kažko naujo nėštukių fotografijoje, nes pageidavimas buvo klasika, draperijos, žodžiu, ta pati romantiška, nostalgiška nuotaika :)

Taigi, kiek taip pat, kiek kitaip, jūsų teismui:






Dar keletas fotosesijos nuotraukų – mano galerijoje.

11 komentarai:

Ruvi rašė...

Agne, aš jau jūsų kūrybos gerbėja :) .. Man taip gražu, taip gražu..
O tai, ką jūs vadinate "nieko naujo" yra išskirtinis jūsų kūrybos stilius. SĖKMĖS!!

agnė rašė...

Ačiū už gražius žodžius, Ruvi ;)

kolbutė rašė...

Agne, aš už pirmą nuotrauką. Ji iš ties nuostabi. Atsivertusi šį puslapį šiek tiek net kruptelėjau. Pamaniau, kad toje nuotraukoje tu :) Matai, kaip būna :)

agnė rašė...

kolbute, uoj geras :)
Ale tikrai, gal toj nuotraukoj ir yra panašumų į mane :)

Anonimiškas rašė...

talentingas žmogus esate :)

Dalius Simanavicius rašė...

Labas:)
ta pirmoji su žiedlapiais labai gerai gavosi. Kokios gėlės žiedlapius barstei? Nes nuotrauka tarsi kvepia:) Liuks. tobulėji, Šaunuolė. O tas jausmas kai kiti pamato ir sako "ir aš taip noriu man labai pažįstamas irgi" Geras jausmas:) Sekmes, bučkis.

agnė rašė...

Ačiū, mielieji, už komplimentus :)

Daliau, žiedlapiai, turiu nuvilti, dirbtiniai... Bet žiūrisi iš tiesų gerai, ar ne?

seta rašė...

:) "taip pat, bet truputi kitaip". jau baisi as cia jauciuosi kritike, bet man pvz patiko draperijos, kurios gulint atrodo kaip tekancio vandens bangeles. ir paskutine, kur su vyro galva - irgi nebe visiskai "taip, kaip kiti". :) respect ir sekmes

agnė rašė...

seta, na va, kaip smagu, kad ir tau įtikau :))
Ačiuks ;)

Anonimiškas rašė...

man tai klaikios tos ispampusios bobos suvyniotos i draperijas... kur cia tas grozis - atkisti issprogusi subjaurota pilva objektyvui, issisiepti, prisidengti dirbtine saulegraza ir palaukti kol pauksciukas isskris? fui fui

agnė rašė...

Anonime, kiekvienam savo – dėl skonio nesiginčijama... ;)